Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

vrijdag 14 februari 2014

UKM en naar Nederland

Loreena heeft afgelopen maandagavond meegedaan met het UKM. 2 jaar geleden deed ze ook al mee, toen als hoorniste in een band. Vorig jaar deed ze samen met 2 andere meiden de presentatie. En nu deed ze mee als zangeres. Ze had, op aanraden van haar zanglerares, een meisje uit haar klas gevraagd om haar te begeleiden met gitaar. Nora deed dat graag en zodoende stonden ze afgelopen maandagavond met z'n 2tjes op het podium. Loreena zong "Love is all around" van Wet Wet Wet. Ze deed het goed, maar niet goed genoeg om door te gaan naar de provinciale ronde. Maar dat was ook niet haar doel. Haar doel was om meer podiumervaring op te doen. En dat is dus gelukt.






Verder ging alles zijn gangetje deze week. Matjo moet op zoek naar een andere baan en had afgelopen woensdag het eerste gesprek met de coach, die hem daarmee gaat helpen. Voor meer info: stuur Matjo een mail.

Ik ben de afgelopen weken gevraagd om yogalessen te geven op diverse arrangementen. De 1e is de grote yogadag in Glåmos. Vorig jaar heb ik via de Fjøsakademie yogalessen in Glåmos gegeven en Lindsay vroeg me of ik nu de yogainstructeur wil zijn voor een hele dag. Hartstikke leuk natuurlijk. En als het goed is, houd ik er financieel ook nog wat aan over. Het weekend daarna, 5 april, ben ik gevraagd om een paar korte yogalessen te geven op de gezondheidsdag in Vingelen. En het weekend van 13 - 15 juni ben ik gevraagd om yogalessen te geven tijdens het gezondheidsweekend op de Johnson Turistgård in Sømåsdalen. Sømåsdalen ligt in de naburige gemeente Engerdal.

En a.s. zondag vertrek ik naar Nederland, om daar van maandag t/m woensdag de opleiding Jassentechniek Healing therapeut te gaan volgen. Donderdag vertrek ik weer naar huis. De opleiding wordt gegeven in Oss en ik verblijf in hotel De Naaldhof aldaar. Dus wie zin en tijd heeft om me 's avonds op te komen zoeken, je bent van harte welkom!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten