Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

donderdag 11 juli 2013

Bloemen en workshop

Met de workshop, die Danielle en ik samengesteld hadden, wilde het nog niet lukken. Tot nu geen 1 aanmelding. Tot vandaag. Er bleek zich gisterenavond iemand te hebben aangemeld via de Facebook Arrangement/Evenement pagina. Gisterenavond gaf ik yogales aan o.a. Danielle, dus hadden we die aanmelding niet gezien. Na vanochtend een beetje uitgeslapen te hebben, kwam ik er om half 10 achter dat die beste mevrouw zich had aangemeld. Ik heb haar maar gevraagd of ze ook volgende week dinsdag wilde, want eerlijk gezegd had zowel Danielle als ik er totaal niet meer op gerekend. Gelukkig wilde ze dat wel. Even later belt Danielle met de mededeling dat er zich nog iemand had aangemeld. Komt het op de valreep (dinsdag is de laatste workshop) misschien toch nog goed.

Het is hier gelukkig nu ook zomer en dus volop genieten van alle bloemenpracht langs de wegen. Matjo heeft een paar mooie foto's genomen van al de bloeiende bloemen langs de weg voor ons huis:








Afgelopen dinsdagavond werden we getrakteerd op een prachtige regenboog, die we vanuit de woonkamer helemaal konden zien:






Verder kabbelt het leven hier gezellig verder. Matjo moet nog een halve dag werken en heeft dan vakantie. Dinsdag zijn Tino, Loreena en ik in Hodalen geweest, lekker bijkletsen met Eleonie. En gisteren (woensdag) waren we met z'n 3en in Glåmos, bij Mel en Nigel. Even lekker met de 3 pups spelen en een groot gedeelte van de ruim 35 sledehonden begroeten. Daar waren we wel even mee bezig. A.s. zaterdag komen ze eten bij ons. Vandaag hebben we met z'n 3en boodschappen gedaan. Toch ook wel weer handig, 2 van die hulpjes die de boodschappen voor me inpakken en naar de auto sjouwen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten