Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

zondag 5 september 2010

Positieve reacties

We zijn nu langzamerhand familie en vrienden, die nog van niets wisten, aan het vertellen wat we allemaal van plan zijn. Afgelopen week was mijn zus aan de beurt. Ik vond het best wel spannend, want ik had geen idee hoe ze zou reageren. Ze was superenthousiast, toen ik het vertelde! "Als dit jullie droom is, dan moeten jullie ervoor gaan", zei ze. Super! Dankjewel lieve zus, voor je positieve reactie!

Matjo heeft het vandaag aan zijn vader en een andere broer verteld. En ook zij reageerden heel positief! Zijn vader zei: "Als je denkt dat je hier beter van wordt, dan moet je het doen". En ook mijn zwager en schoonzus bleken hartstikke positief. Geweldig, dat is echt een pak van ons hart! Want we zagen daar best wel tegenop.

Nu zijn mijn ouders nog aan de beurt om ingelicht te worden en nog twee broers. En mijn dameskoortje, die weten het ook nog niet.

1 opmerking:

  1. Colinda, Matjo,
    Ik vind het een gaaf idee om naar Noorwegen te gaan. Wat ik gelezen heb en gezien heb op documentaires en gehoord van vrienden die er elk jaar naar toe gaan is het een prachtig land.
    Ik had eens op de kaart van Noorwegen gekeken en zag dat de plaatjes waar jullie zijn geweest en wilde wonen niet te ver van Trondheim zijn. Ik had namelijk iemand ontmoet een paar jaarterug die op een heel gaaf instituut werkt: SINTEF, www.sintef.no
    Misschien een mogelijkheid om mee samen te werken? Zij doen werkelijk van alles op technisch en bedrijfs gebied. Uiteraard heb je ook erg veel AKZO-NOBEL bedrijven dichter bij de grens met Zweden. Ik weet natuurlijk niet of dat het plan was maar dacht: "ik speur eens op de web".
    Spannend allemaal. Misschien ook wel goed om eens te kijken of er Nederlandse groepen zijn die in Noorwegen zitten. Hebben we ook in de VS en dat helpt met ideeen krijgen omtrent allerlei manieren om dingen gedaan te krijgen in het nieuwe land.
    Ik blijf je Blog lezen.

    BeantwoordenVerwijderen