Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

maandag 6 september 2010

Nog meer positieve reacties

Vandaag het nieuws verteld aan mijn moeder en aan mijn dameskoortje. En weer allemaal positieve reacties.
Meiden van het BZB Vocaal Ensemble: bedankt voor jullie positieve reacties op mijn toch wel heftige nieuws! Dat deed me erg goed!
En die lieve mams van me, die had direct allerlei visioenen van leuke vakanties in Noorwegen. En als we in Nederland zijn, dan kunnen we bij haar bivakkeren.

Ik kreeg van iemand de vraag hoe dat nou ging, met 2 van die pubers achterin de auto. Nou, ik moet zeggen, dat viel soms niet mee. De ene vindt het geweldig om reacties uit te lokken en de andere kan helemaal niets hebben. Dus dan krijg je wel een beetje idee hoe gezellig dat soms was, achterin. Zo gezellig, dat we regelmatig gewisseld hebben van plaats. Dan gingen Matjo of ik achterin en 1 van de pubers voorin.

De vakantie is nu toch echt afgelopen. Morgen moet Tino weer naar school en Loreena is woensdag aan de beurt. Dat wordt weer vroeg uit onze bedjes, helaas.

Verder kwam ik tot de ontdekking dat ik nodig wat sportieve kleding aan moet gaan schaffen. Ik heb een kast vol met mooie rokken en jurken en maar heel weinig broeken. Vandaag heb ik mijn oude fleecetrui van Human Nature uit het jaar 0, formaat tent, vervangen door een heerlijk knuffelig damesbuitensportvest van de BoerenBond. Volgende maand eens gaan kijken voor een goede spijkerbroek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten