Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

woensdag 29 september 2010

Druk, druk

Vorige week vrijdag was de laatste dag van de snelcursus noors. Ik ben een eind gekomen. Ver genoeg om in te kunnen stappen bij de cursus voor gevorderden. Deze is om de week op de donderdagavond. De eerstvolgende avond is 7 oktober a.s. Voor deze datum moet ik nog wel 3 lessen huiswerk maken en doormailen, dus ik moet nog wel even doorbuffelen. Want deze week gaat de normale gang van zaken weer gewoon door. Zoals gisteren eerst Balto de hond naar de trimsalon brengen, dan door naar Bergen op Zoom om Loreena van school te halen, want die kreeg een blokjesbeugel onderen. Daarna Loreena weer op school afgezet, terug naar Tholen voor een snelle bak thee en een mailcheck en toen Balto weer opgehaald. Tegen de tijd dat ik weer terug was, was er een flinke hoofdpijn doorgebroken, die in de loop van de middag alleen maar erger werd. Dus lag ik lekker 7 uur in bad en om half 8 in bed. Vandaag gaat het gelukkig een stuk beter!
Vanmorgen ben ik begonnen met het schilderen van het kozijn in de keuken. Morgenmiddag maak ik het af en dan nog de gang schilderen en dan is het binnen bijna klaar. Het eind komt in zicht! Dan kan ik Matjo gaan helpen met de buitenkant, want dat eind is nog niet helemaal in zicht. De voor- en achterdeur moeten nog gedaan worden en de dakkapel achteren.
Maar goed, ik ga nu eerst mijn huiswerk maken en dan me nog eens lekker maken bij www.finn.no waar ook een heleboel leuke huizen te koop staan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten