Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

vrijdag 10 september 2010

Noorse les


Wat ons in ieder geval heel duidelijk is geworden tijdens onze vakantie, is dat het heel belangrijk is om je in het Noors te kunnen uitdrukken. Dus zijn we gaan zoeken waar we lessen kunnen gaan nemen.

Matjo gaat in de week van 11 oktober 5 dagen lang, 6 uur per dag een intensieve cursus volgen bij Noorsonline in Den Bosch.

Ik begin 20 september met een snelcursus van 4 dagen van 10 tot 15 uur in Essen, Belgie bij Noorsonline.be. Daarna kan ik gelijk instappen bij de cursus voor gevorderden. Deze is om de week op de donderdagavond. En dan wil ik ook nog vragen of ik de conversatielessen kan volgen. Die zijn om de week op de maandagavond. Dus dan moet het toch wel gaan lukken om het noors snel onder de knie te krijgen.
Afgelopen week was een drukke week, de kinderen gingen weer voor het eerst naar school. Loreena voor het eerst naar de middelbare school, dus dat was heel spannend allemaal. Ik heb deze week dinsdag, woensdag en donderdag gewerkt en ook morgen moet ik nog werken. Gelukkig is het volgende week wat rustiger. Even bijkomen en het huis schoonmaken, want die week daarop wordt het weer druk: dan begint de snelcursus Noors.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten