Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

woensdag 11 augustus 2010

Onverwachte wending

We waren gisteren in de Achterhoek bij vrienden, zoals altijd was het weer beregezellig!
Toen ik vanochtend mijn mails checkte, zat er mail bij van Placement, het emigratiebureau voor Noorwegen en Zweden. Ik had ze de data wanneer wij in Noorwegen zouden zijn doorgegeven en nu hebben ze voor ons afspraken gepland in 4 verschillende gemeentes! Mijn eerste reactie was: oeps, even omschakelen. Maar dit is dus wel heel erg leuk! Maandag de 16e bezoeken we iemand van de gemeente Fla, dinsdag de 17e iemand van de gemeente Gol, maandag 23 augustus iemand van de gemeente Amot in Rena en dinsdag 24 augustus iemand van de gemeente Stor-Elvdal in Koppang. De vakantie wordt dus iets anders dan we gedacht hadden. Matjo moest ook even omschakelen, maar ziet het geloof ik ook wel zitten. Hij zit nu op zijn werk, dus vanavond praten we verder. Ben heel benieuwd wat hier allemaal uit gaat rollen!

2 opmerkingen:

  1. Nou we leven met jullie mee, hoor! Heel uitdagend allemaal. Prachtige foto's overigens.
    Jullie zijn het 3e gezin met interesse in Noorwegen. 2 gezinnen wonen er al naar alle tevredenheid.
    Jammer dat het er ook sneeuwt en koud kan zijn, maar anders!?? The place to be, lijkt het wel.
    Geniet in ieder geval van de stilte en de natuur.
    Groetjes en goede reis, Liane en Don

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieve mensen,

    Vandaag jullie eerste gesprek in Fla, ik ben erg benieuwd en hoop er snel wat over te lezen. Is de reis verder goed gegaan? lukte het met twee puberende kinderen achterin..... (ja ik heb het over jullie kids). Jasper vandaag weer naar school met buikpijn maar daar moet hij weer doorheen, wij ook weer gewoon om 7 uur opgestaan (gaap) lieve groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen