Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

zaterdag 28 juni 2014

Loreena terug uit Boedapest

Eerst nog even een nagekomen foto van het avslutningsfest op 19 juni, met dank aan Jildou Baas, die de foto gemaakt heeft. Het zijn ongeveer de helft van alle meiden van de 10e klas. Erg kleurrijk, met al die verschillende bunads. Loreena staat helemaal links, met krukken, omdat ze een gekneusde voet had.



's Nachts tegen 2en heeft Matjo Loreena naar Tolga gebracht, waar om 2.15 uur de bus richting het vliegtuig vertrok. En vandaar naar Boedapest. Ze heeft het 4 dagen heel erg naar haar zin gehad. Het was heerlijk warm weer en de Hongaarse mannen vonden haar maar wat leuk. Wat Loreena niet echt erg vond :-) Hieronder een paar collagefoto's van Boedapest, die Loreena gemaakt heeft via Instagram. Dinsdagavond rond 21 uur was ze weer terug.







Tino en ik zagen op vrijdagochtend nog een kraanvogel in weiland achter ons huis wandelen:





En op 22 juni lag er sneeuw op de Hummelfjell:





Zelf de Noren vonden dit wat minder geslaagd. Dat het in juni wel eens koud is, ok. Maar sneeuw? Dat was zelfs voor hen een beetje teveel van het goede. De sneeuw is ondertussen weer weg, maar erg warm is het nu (28 juni) nog steeds niet. 8 graden geeft de thermometer aan. Gelukkig schijnt de zon regelmatig, hebben we nog een beetje zomergevoel als we binnen zitten :-)

Nog ander nieuws: vanaf september ben ik ook overdag van 10 tot 16 uur in de yogastudio te vinden. Naast de yoga en meditatielessen, ga ik ook mijn zelfgemaakte producten maken en verkopen in de yogastudio. O.a. de kussenovertrekken en de mandalatekeningen. Maar ook mijn allerlaatste hobby. Ik ben nu eindelijk eens begonnen met de servettentechniek, iets wat ik al jaren van plan was. En door mijn nichtje Ingrid Dekker (die ook allerlei mooie dingen maakt m.b.v. deze techniek), ben ik nu geïnspireerd genoeg geraakt om het eindelijk eens te gaan doen. Mijn 1e project was het oppimpen van onze saaie groene brievenbus. Laten we zeggen dat die er nu een stuk kleurrijker uitziet :-) Voorlopig nog maar experimenteren met eigen spullen, voor het goed genoeg is voor verkoop.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten