Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

zondag 11 mei 2014

Beetje ziek na een drukke week

Naast de normale bezigheden, zoals de yogalessen en het huishouden, stonden er nog wat andere dingen op het programma afgelopen week. Dinsdagmiddag zijn Matjo en ik naar een cursus voor nieuwe bedrijven bij de Belastingdienst in Tynset geweest. Een hoop informatie, maar wel goed om te weten, want voor 31 mei moet ik mijn belastingaangifte hebben ingevuld en opgestuurd.
Dinsdagmiddag gelijk ook een nieuw boekhoudprogramma aangeschaft, want het boekhoudprogramma wat ik vorig jaar had aangeschaft, bleek toch te ingewikkeld te zijn. Dit boekhoudprogramma (Matrix, voor de liefhebbers), is een stuk eenvoudiger. Dus woensdag en donderdag alles van 2013 ingevoerd en nu weet ik in ieder geval het resultaat, wat ik dus moet weten voor de belastingaangifte. Donderdag ook nog 2 healing/therapiesessies gehad en toen was het welletjes.

Vrijdagochtend had ik een dof gevoel in mijn hoofd. Maar de wekelijkse boodschappen moesten ook gedaan worden, dus naar Tynset. Bij terugkomst was het doffe gevoel veranderd in denderende hoofdpijn. Heel fijn. Aangezien ik om 4 uur Loreena op zou halen van paardrijles en we daarna door zouden rijden naar Linda en André in Tynset voor de verjaardag van hun zoontje, leek het me verstandig een pijnstiller te nemen en even te gaan liggen. Helaas kwam na een half uurtje alles eruit. Toch maar weer mijn bed in, in de hoop dat de hoofdpijn toch nog zou zakken. Toen ik op een gegeven moment op de wekker keek, bleek het ineens half 5 te zijn!! Met nog steeds denderende hoofdpijn Linda afgebeld en Loreena en Matjo gebeld. Matjo heeft Loreena opgehaald. Tegen half 7, na nog een keer overgegeven te hebben, weer maar in bed gekropen. Zaterdag nog een dag met lichte hoofdpijn en tijdens het kijken naar het songfestival zakte dat gelukkig helemaal weg. En nu zijn we weer helemaal fris en fruitig :-) Wat een 2e plaats voor Nederland bij het Songfestival al niet met een mens kan doen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten