Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

zaterdag 5 oktober 2013

Rustig weekje

Het was even rustig met het bloggen afgelopen week. Het leven kabbelde gewoon verder hier, niet echt veel spannende dingen gebeurt.

Afgelopen zondag hebben Matjo, Loreena en ik een heerlijke herfstwandeling gemaakt bij Tallsjøen. Loreena had hier met gym een oriëntatieloop gedaan. Dat is een ronde hardlopen met controleposten onderweg. Zondag hebben we een gedeelte van de route gelopen. Niet hardgelopen, want dat is gewoon niet mijn ding. Ik wandel liever. We hadden in ieder geval schitterend weer en het was ook gezellig, zo met z'n drieën. Tino was thuisgebleven.





Er komen langzaamaan wat meer mensen naar de yogales. Dankzij Marit Gilleberg is er in ieder geval weer een nieuwe leerling bij. Marit is een aantal jaren geleden de 1e vrouwelijk burgemeester van Tolga geweest en heeft daarna het Placementproject in de gemeente Tolga geleidt. Nu werkt ze bij de gemeente Røros. Ze is op het moment flink aan lobbyen voor de yogastudio. Helemaal super natuurlijk! Na de herfstvakantie begint de meditatiecursus. Ik heb nu 2 mensen die zich aangemeld hebben en nog een stuk of 5 die interesse hebben, dus dat is niet verkeerd.

Afgelopen woensdag nog even op de koffie geweest bij Hein en Danielle in de werkplaats. Op de terugweg naar huis viel me ineens een idee binnen. Danielle bleek dit idee in Nederland al te hebben, maar door omstandigheden is dit nog niet van de grond gekomen. Dus hebben we besloten het samen op te pakken. Wat het is, houd ik nog even voor me, totdat het concreter is en we ook echt begonnen zijn. Eén van mijn nichtjes doet het ook (ik heb totaal 18 neven en nichten van mijn moeders kant, even ter info :-)).

Vorige week zaterdagavond zijn we nog op visite geweest bij Peter en Ingrid in Kåsa. Met Peter ging het niet zo goed, hij kon al weken haast niet eten, hield niets binnen en was behoorlijk afgevallen. Afgelopen woensdag kwam hij nog even langs in de werkplaats van Hein en Danielle. Hij kwam net bij de dokter vandaan en zag er slecht uit. En zonet hoorde ik van Ingrid dat hij gisterenavond opgenomen is in het ziekenhuis in Tynset. Hij stond a.s. maandagochtend al op de planning voor een gastroscopie, maar omdat hij niks binnen houdt, is hij nu al opgenomen. Laten we hopen dat het niets ernstigs is en hij snel weer aan de beterende hand is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten