Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

maandag 31 januari 2011

Rustig

Het is rustig aan het huizenfront. Dus lekker wat tijd voor mezelf, daar was ik wel aan toe. Vorige week lekker bezig geweest met wol wassen en spinnen. Ik begin het een beetje door te krijgen. Ook nog een aantal kussenhoezen voor mezelf gemaakt. Afgelopen donderdag nog lekker naar de markt geweest en mezelf verwend met een nieuwe outfit (rokje en vest). Allemaal uitverkoop, dus ik was helemaal gelukkig. Matjo 's avonds ook, want hij vond het rokje lekker sexy.
Afgelopen zaterdag ging het niet zo goed, ik heb me zelfs ziekgemeld en dat is iets wat ik niet snel doe. Vanochtend naar de huisarts geweest, waarschijnlijk heeft de ene klacht te maken met hormonen en de anders is waarschijnlijk stressgerelateerd. Over 2 weken de uitslag van de ene klacht en de andere moet ik even in de gaten houden. Ik heb ook de hele zaterdag lekker op de bank gehangen en Margrieten en Libelles gelezen. Blijkbaar had ik het nodig.
Verder geen nieuws over Noorwegen of verkoop van het huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten