Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

vrijdag 21 januari 2011

Weer niks.

Helaas, ook bezichtiging nummer 5 heeft niet tot verkoop geleid. Ik ga a.s. maandag even langs de makelaar om te horen wat de mensen die tot nu toe zijn komen kijken, nu eigenlijk van ons huis vonden, afgezien van de redenen die we tot nu toe te horen hebben gekregen. Er zitten misschien wel redenen tussen, waar ik wat aan kan doen. Of waar ik een uitleg bij kan geven, bijv. de kleur van onze slaapkamer. Die is helemaal een donkere kleur geel, ook het plafond. Nu kan ik me voorstellen dat dat mensen misschien afschrikt. We hebben dit echter gedaan, om de kamer een knusse en warme sfeer te geven. Onze slaapkamer is gelegen op het noordoosten en we vonden het licht dat binnen kwam nogal kil. Het lukte ons niet er een knusse kamer van te maken. Na een heleboel interieurboeken doorgespit te hebben, kwamen we bij deze oplossing uit.

We mogen natuurlijk niet mopperen met al die bezichtigingen. Het geeft gelukkig aan dat er genoeg belangstelling is. Het kost wel wat moeite, elke keer al dat schoonmaken en opruimen. Misschien een goed idee om een soort draaiboek op te stellen hiervoor, zodat ik niet elke keer in de stress schiet, als er weer een bezichtiging in zicht is.

Als het goed is, wordt maandagochtend vroeg om 7.00 uur het raamkozijn gerepareerd. Matjo denkt erover om hier en daar het hang- en sluitwerk nog te vervangen. Kortom: we gaan weer vol goede moed naar de volgende bezichtiging!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten