Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

zondag 14 november 2010

Parketvloer

26 november a.s. laten we onze parketvloer schuren en vervolgens in de olie zetten. Dit gaat een dag duren, daarna moet het 2 dagen intrekken en dan kunnen alle meubels er weer in. Dit betekent dus dat we deze week alles gaan inpakken in de woonkamer en keuken. Maandagavond 22 november komt mijn jongste broer waarschijnlijk met een busje van zijn schoonvader (we horen dit weekend of hij het busje kan lenen). Hij en Matjo gaan dan alle meubels naar het kantoor van Matjo brengen, waar we de spullen een week op kunnen slaan.

Toen de makelaar geweest was, heb ik twee opdrachten gezet op werkspot.nl. Eentje voor de parketvloer en eentje voor het raamkozijn aan de voorkant. Bedrijven/mensen kunnen dan bieden op een opdracht. Bij de opdracht voor het parket regende het biedingen, dus dat was in 1 dag bekeken. Voor het raamkozijn heb ik nu 3 biedingen binnen. Ik bel morgen eerst de schoonvader van mijn jongste broer (die is aannemer), om te vragen of hij een prijsje wil maken voor deze opdracht. Als dat niet het geval is, ga ik verder met 1 van de andere bieders.

Vrijdagavond lag de taxatie van de makelaar al in de brievenbus. We gaan het huis verkopen via Leunis Makelaardij in Tholen voor 200.000 euro. We hadden zelf ook dit bedrag in ons hoofd, dus we waren erg blij met zijn taxatie. Binnenkort zet ik wat foto's van ons huis op deze blog.

Hier een foto van onze woonkamer, met onze kale parketvloer. De vloer is behoorlijk donker geworden en de dame van het bedrijf dat de vloer komt doen, zei me dat ik een heel andere vloer zou krijgen als alles gedaan is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten