Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

donderdag 25 november 2010

Lege woonkamer

Morgen is het dan zover, dan wordt onze parketvloer opnieuw geschuurd en dit keer in de olie gezet. De woonkamer is nu bijna helemaal leeg. Afgelopen maandag hebben Matjo en mijn jongste broer alle meubels weggehaald. Vanmiddag heb ik de laatste dozen naar boven gesjouwd en vanavond gaat dan de tv en de meditatiekussens naar boven. De koelkast verhuisd tijdelijk naar de schuur, net als de katten. Balto heb ik vanochtend naar zijn pension gebracht. Straks nog even een tas met eten (droogvoer) voor het weekend vullen en boven neerzetten.

Gisterenavond met de makelaar de offerte doorgesproken. Volgende week donderdagmiddag worden er foto's van ons huis genomen en dan kan het huis in de verkoop. Het enige wat aan het huis nog moet gebeuren is de rotte balk aan de voorkant. Als alles meezit gebeurt dit de week voor kerst. Dan moet het niet vriezen, anders gaat dat feest niet door. Ik heb iemand in Hoogerheide gevonden die dit voor ons kan doen.

Ik zal blij zijn als het huis te koop staat, de drukte begint mij en ook de rest van het gezin een beetje op te breken. Al die klussen moesten natuurlijk tussen de gewone werkzaamheden door gebeuren. En alles kost toch altijd weer meer tijd dan je in eerste instantie had gehoopt of verwacht. Gelukkig weten we waar we het voor doen.

Tino blijkt overigens geen scoliose te hebben. De scheefstand bleek aan een beenlengteverschil van 1,5 cm te liggen. 8 december a.s. hebben we daarom een afspraak met de podoloog, eens kijken of hij daar wat aan kan doen.

1 opmerking:

  1. Wow, wat een geluk van Tino zeg ! Misschien dat hij nu met een verhoogde schoen gaat lopen ? Ben benieuwd, ik lees het wel op je blog !
    Super dat ook je vloer klaar is. Wonen jullie inmiddels weer 'beneden' ?
    Ben heel benieuwd naar jullie huis als het eenmaal in de verkoop staat. Spannend hoor allemaal.....

    BeantwoordenVerwijderen