Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

dinsdag 31 maart 2015

Yogaworkshop en vliegreis

Afgelopen zaterdag had ik een yogaworkshop in Sømådalen, een uur rijden hiervandaan. Er kwamen 11 dames opdagen voor de 3 uur durende workshop. Vrijdagavond had ik nog een cake gebakken voor in de pauze. 3 uur achter elkaar yoga is een beetje teveel van het goede :-) De workshop verliep prima en na afloop kreeg ik de vraag of ik dit wilde herhalen. Uiteraard! Dus 18 april heb ik weer een yogaworkshop in Sømådalen. Leuk verjaardagscadeautje :-)

Zondag zijn Matjo, Loreena en ik naar Gardermoen gereden. Matjo en Loreena zouden om 19 uur vliegen, maar door de storm in Nederland hadden ze 2,5 uur vertraging. Om half 12 kwamen ze aan op Schiphol en toen moesten ze op de jongste broer van Matjo wachten, die hen zou komen ophalen. Die stond namelijk 3 kwartier in de file bij Rotterdam. Om 2 uur 's nachts arriveerden ze in Hoogerheide.  Ik was rond half 8 's avonds weer thuis, na een 4,5 durende rit vanaf Gardermoen.

Maandag half 11 was de crematie van Carla. En vanavond komen Matjo en Loreena weer terug. Hoe laat, dat is nog onzeker. Want het stormt nog steeds, nu nog erger dan zondag. De berichten nu geven aan dat ze al ruim 2 uur vertraging hebben. Ik ga ze ophalen, maar het is dus onzeker wanneer ik weg moet. Als ze inderdaad om half 2 landen op Gardermoen, moet ik hier rond 9 uur weg. Erg vervelend als je niet weet wanneer je nu precies moet vertrekken. Er worden namelijk ook veel vluchten geannuleerd, dus misschien rijd ik wel voor niets. En het leuke van alles is: morgenochtend om 10 uur heb ik een yogales in Tynset :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten