Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

vrijdag 25 februari 2011

Spannend!

Ik had vandaag extra mijn best gedaan om ons huis zo gezellig mogelijk neer te zetten. De bezichtiging zou om half 12 zijn. Tegen elven was ik helemaal aan kant: buiten nog netjes aangeveegd, binnen gestofzuigd, alles zag er piekfijn uit. En toen zag ik ineens 3 mensen langskomen en ..... aanbellen! Ik schrok me rot en dacht in eerste instantie dat ik me vergist had in de tijd. Maar het bleek dat de makelaar met de kijkers gewoon nogal vroeg waren. Balto vond het natuurlijk helemaal geweldig, joepie, visite! Gelukkig vond de jonge vrouw die kwam kijken Balto helemaal geweldig.
Ik heb al mijn spullen gepakt en ben vervolgens met Balto naar de Oesterdam gereden. Het was de bedoeling dat we een flinke wandeling zouden maken en dat Balto lekker het water in mocht. Het water is hij inderdaad een paar keer in geweest, maar in die lange wandeling had meneer weinig zin. Dus na een half uur stonden we weer bij de auto. Wat nu?
Toen ben ik maar om boodschappen gegaan. Dit stond eigenlijk voor vanmiddag op het programma. Matjo is vandaag jarig en ik zou vanmiddag de verjaardagsboodschappen doen. Dat heb ik dus maar eerder gedaan. Balto bleef braaf achter in de auto wachten. Toen alle boodschappen in de auto stonden, had de makelaar nog niet gebeld dat de bezichtiging afgelopen was. Dus ben ik richting huis gereden, heb mijn auto onderaan bij de haven geparkeerd en ben nog een eindje met Balto over de dijk langs de haven gelopen.
En toen belde de makelaar. De eventuele koper bleek dus een jonge vrouw alleen te zijn. Ze vond het huis erg leuk. Ze had nog 2 andere huizen bezichtigd, eentje viel al af. Bleven er nog 2 over: ons huis en een huis in een nieuwbouwwijk hier in Tholen. Ze gaat dit weekend alles op een rijtje zetten en volgende week maandag of dinsdag horen we meer.
Ik hoop dat ze ons huis koopt, het leek me een erg aardige meid en volgens mij past ze goed hier in het buurtje. Dus......allemaal duimen voor een goede afloop!

1 opmerking:

  1. Spannend allemaal... ik duim met je mee.
    Ik ben ondertussen ook aan het bloggen geslagen... misschien een linkje uitwisselen? lillenorge.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen