Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

vrijdag 11 februari 2011

Afgelopen maandag is eindelijk het kozijn gerepareerd. Het is nu niet meer rot. We moeten het nu alleen nog goed bijschuren en verven. Maar dan moet de temperatuur toch zeker boven de 10 graden zijn, dus dat moet nog even wachten.

Op het huizenfront is nog alles heel rustig. Ik heb bijna 2 weken niet veel gepoetst, m.u.v. natuurlijk het sanitair en elke dag stofzuigen. Dus deze week ben ik weer eens stevig aan de slag gegaan. Zelfs alle ramen boven zijn nu helemaal schoon. En nu maar hopen dat er snel weer kijkers komen!

Ik heb eindelijk de stoelhoes, waar ik dus al maanden mee bezig was, afgemaakt. En ook maar gelijk een heleboel leuke en bijpassende kussenhoezen erbij gemaakt. Als je op deze link klikt zie je het resultaat:

https://picasaweb.google.com/colinda68/FotoSBankEnFauteuils?authkey=Gv1sRgCIyj8pq0_rjHqAE#

We zijn nu bezig met accomodaties boeken in Aseral en Hjartdal. We gaan van 6 t/m 9 maart naar Aseral en van 9 t/m 12 maart naar Hjartdal. Ik heb contact opgenomen met Janet van Placement om ook een afspraak te maken in Aseral voor een gesprek.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten