Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

donderdag 21 oktober 2010

Ricky

Jawel, Ricky is er weer! Gisterenavond zat hij voor het raam. Ik laat hem maar weer een tijdje binnen, ik weet niet zo goed wat ik ermee aanmoet. Als ik hem weer naar buiten laat, is hij misschien weer dagen weg.

Straks ga ik mijn huiswerk voor de noorse cursus doen. Vanavond heb ik weer les. Gisteren kwam het leerboek Noors binnen, geschreven door G.A. Piebenga, uitgegevendoor de Universitaire Pers Leiden. Dit boek is bijna niet meer te krijgen. Ik heb nog een exemplaar te leen van een vriendin. Toen ik dit boek meenam naar de noorse les, werd mijn lerares helemaal enthousiast. Ze vertelde dat ze al jaren naar dit boek op zoek was, maar dat het nergens meer te krijgen was, ook tweedehands niet. Toen ik begin deze week op zoek was naar een ander boek, kwam ik bij bol.com dus tweedehands dit leerboek tegen. Gelijk besteld natuurlijk en gisteren was het binnen. Een heel handig boek over de grammatica in het noors.

Gisteren weer lekker geruimd. Er staan 2 zakken klaar met poppen en poppenkleertjes, in goede staat. Als er iemand is die ze wil hebben, laat het maar weten! Anders bel ik binnenkort de kinderopvang of zij er wat mee kunnen doen. Er staan ook nog een paar dozen boeken klaar voor de Wereldwinkel. Verder de slaapzakken in van die vacuumzakken gedaan en ik heb weer meer ruimte nu! A.s. zaterdag gaat Matjo het plafond in Loreena haar kamer witten. Dan alleen nog de radiator in de badkamer vernieuwen en dan kan ik aan de grote schoonmaak beginnen.

Zo, nu eerst een kop koffie en dan snel aan de studie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten