Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

donderdag 28 augustus 2014

Nederlands verjaardagsfeestje en meer


Zondag zijn we naar Oppdal gereden voor het verjaardagsfeest van Henk en zijn zoon Emiel. Die waren beiden in dezelfde week jarig en Henk wilde wel een gezellig Nederlands verjaardagsfeest. Dus reden we met een heleboel Nederlanders zondagmiddag richting Oppdal. We reden eerst verkeerd, maar na een belletje naar Henk konden we het toch vinden. We kwamen allemaal zo'n beetje gelijktijdig aan vanuit alle richtingen en wat volgde was een zeer gezellig verjaardagsfeestje. We zijn rond half 7 geloof ik weggegaan en zijn via Alvdal naar huis gereden. Zo konden we gelijk Tino in Alvdal afzetten. De onderstaande foto's heeft Ingrid gemaakt.

Femke, ik, Loreena, Joel en Tino.

Ineke, het feestvarken Henk en Dennis.
Matjo, Peter, Dennis en Ingrid.

De 1e schoolweek van Tino is prima verlopen. De reden dat we hem niet konden bereiken was omdat hij zijn telefoon had laten vallen en toen moest hij zijn pincode opnieuw intoetsen. En die pincode had hij niet bij de hand. En zijn pc was in onderhoud bij de IT-afdeling van school.

Met Loreena gaat het erg goed, ze heeft het erg naar haar zin op de nieuwe school. Gelukkig maar, na 3 jaar tobben heeft ze dat dubbel en dwars verdiend.

Maandag heb ik de salade gemaakt volgens het recept dat we kregen bij de bijeenkomst van de Bygdekvinnelag de week daarvoor. En wat was hij lekker! Met vers geplukte blauwe bessen, frambozen, babyspinazie, rucola, een paar slabladeren uit eigen tuin, fetakaas, geroosterde pompoenpitten en een dressing van olijfolie en wijnbasalmico.



Afgelopen dinsdag zijn Matjo en ik naar Ikea in Trondheim geweest. Op de heenweg, nog in Vingelen, zagen we de Nonsvola in de zon met een regenboog. Daar moest natuurlijk een foto van gemaakt worden.


Daar heb ik wat spullen voor de yogastudio gekocht, o.a. manden om de yogamatten en kussens in te leggen. En afgelopen woensdag ben ik naar de yogastudio geweest om alles opnieuw in te richten. Vanaf nu ga ik er 4 dagen per week zitten, lekker fröbelen en hopen dat alles wat ik maak ook verkocht gaat worden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten