Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

zondag 5 februari 2012

Fedmundløpet (2)

Vanochtend tegen half 11 zijn Loreena en ik naar de sporthallen gelopen/gesleet. Matjo kwam later ook nog. En nu was er genoeg te zien! We zijn ruim een uur gebleven en hebben toch zeker een team of 7 zien aankomen en/of vertrekken. Er worden elk jaar vrijwilligers gevraagd, je kunt je dan aanmelden via de website en ik denk dat ik dat volgend jaar toch wel ga doen. Ik vond het in ieder geval superleuk om te zien en mee te maken. Uiteraard heb ik een bende foto's gemaakt, die te vinden zijn in de map Foto's en filmpjes februari 2012. Loreena kreeg toch wel koude tenen en ze had geen binnenhandschoenen aangetrokken onder haar wanten en dus had ze steenkoude handen. Dus zijn we tegen twaalven maar naar huis gegaan. Conclusie: dit was superleuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten