Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

maandag 13 december 2010

Woeps!

Vanmiddag tegen 2 uur kreeg ik telefoontje van de makelaar: a.s. vrijdag om 14.00 uur komen er mensen kijken naar ons huis. Woeps! Ik kreeg gelijk de zenuwen! Dat wordt dus flink poetsen en opruimen a.s. donderdag en vrijdagmorgen.
Het is de bedoeling dat ik er niet bij ben en ook Balto moet het huis uit. Aangezien Loreena om 13.00 uur uit is, ga ik haar ,samen met Balto, ophalen en gaan we een eind wandelen in het bos bij Bergen op Zoom en wat drinken bij 't Appeltje. We krijgen een berichtje zodra de bezichtiging afgelopen is.
Ik vind het heel spannend! Misschien komen ze gewoon kijken en verder niks, maar ze kunnen ook zomaar een bod doen. Dan gaat alles wel heel snel! Nou ja, we zien het wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten