Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

zondag 6 januari 2013

De yogastudio

De voorbereiding zijn in volle gang. Afgelopen vrijdag ben ik weer naar Tynset gereden. Ik bleek nog over gordijnen te beschikken, dus hoefde ik alleen maar gordijnrails te kopen. Verder nog een paar mooie staande rijstpapieren lampen gekocht, want er is alleen maar tl-verlichting in de ruimte. Niet echt sfeervol als je je yogaoefeningen staat te doen. En ik heb ook nog vinyl gekocht in parketmotief. Als het goed is wordt dat over een week of 2 geleverd. Dus de 1e keer nog even een yogales op de lelijke tegels. Verder een bestelling geplaatst voor wierook, geuroliën en geurkussentjes bij www.wierook.nl. En komende week ga ik nog 2 roomdividers van 150 x 150 cm halen, die de yogaruimte gaan afscheiden van het winkelgedeelte en waarin ik gelijk de spulletjes voor de verkoop in kan leggen.

Zaterdagochtend ben ik met Loreena naar het skicentrum op de Hummelfjell geweest en heeft ze haar nieuwe snowboard kunnen uitproberen. Ik ben een stukje gaan langlaufen.




Het weer zat niet echt mee, temperaturen boven nul en lichte regen. Voor mijn gevoel klopt er niks van, het zou nu lekker koud moeten zijn. Ook vandaag is het erg grijs buiten: mistig en rond nul. Niks aan. Gelukkig geven ze eind van de week koudere temperaturen af.

Zaterdagmiddag zijn Matjo en ik weer naar de yogastudio geweest. Matjo heeft de gordijnrails opgehangen en de gekochte kapstof in elkaar gezet. Ik heb de papieren lampen in elkaar gezet en 2 aanplakbiljetjes op het raam geplakt.

Vandaag hebben we alle kerstspullen opgeruimd. De vloer in de kamer, keuken en gang lag onder de dennennaalden en de kerstboom was kaal. Het was erg gezellig, dat kerstsfeertje, maar nu weer lekker dat alles opgeruimd is. Tijd voor nieuwe dingen.

We hebben ook alle dozen uit het logeerkamertje gehaald en beneden in de kelder gezet. Nou ja we, Matjo heeft het gedaan. Het kamertje is bijna leeg. Deze maand krijgt Loreena een nieuw bed en gaat haar oude bed naar het logeerkamertje. Kan onze logé, die in februari komt, lekker op een bed slapen in plaats van op een luchtbed.

Morgenavond begint de noorse les weer, het koor begint een week later. Loreena wil stoppen met het schoolorkest. Ze gaat er al weken met tegenzin naar toe en er is totaal geen uitdaging meer voor haar. Ook de hoornlessen willen niet echt lopen. De leraar vergeet 9 van de 10 keer dat ze afgesproken hebben. Ze zit nu te denken aan zanglessen, maar daar kan ze pas na de zomervakantie mee beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten