Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

zaterdag 8 augustus 2015

Vakantie in Nederland 1

Zondag 26 juli brengt Matjo ons naar Gardermoen. We arriveren netjes op tijd, rond half 4 's middags. Het vliegtuig vertrekt ook netjes op tijd om 19 uur en om 10 over half 9 landen we op Schiphol. Om 21 uur lopen we richting de bagageband. Robbert, die ons op komt halen, staat al in parkeergarage P6 op ons te wachten. Het regent, maar voor ons voelt het warm aan (een graad of 15). We zijn dan ook uit Noorwegen vertrokken met 8 graden. Onderweg richting Tholen regent het flink. Rond kwart over 11 zet Robbert ons af bij mijn moeder. Nogmaals heel erg bedankt voor het afhalen Robbert!

Natuurlijk moet er eerst flink bijgepraat worden en om half 1 liggen we pas in ons bed. Zoals gewoonlijk slaapt Tino weer op het logeerkamertje en Loreena en ik op zolder.

Maandag gaan we naar Bergen op Zoom, samen met broer Francois, die nog een week vakantie heeft. Aangezien het regent, is het niet druk in de binnenstad. Dinsdag rijden we met z'n vieren (Francois, Tino, Loreena en ik) met de auto van mijn moeder naar Middelburg. Daar is mijn zus Marga aan het werk. Zij werkt dan nog in de kledingwinkel Proscecco. Jammer genoeg kreeg ze een paar dagen later te horen dat ze niet kon blijven. Marga wist van onze komst en was erg blij ons te zien. De mannen hadden het snel bekeken met alleen maar dameskleding en gingen met z'n 2en verder het centrum in. Loreena en ik raakten niet uitgekeken op de leuke kleding. We hebben allebei een leuke set gekocht, met behulp van Marga natuurlijk.

Op de markt in Middelburg
Bij Marga in de winkel.



Het waaide flink, zoals gewoonlijk in Zeeland.
Dinsdagavond gingen we op bezoek bij Peet en Jeanet in Oud-Vossemeer. Zoals altijd was het alsof ik nooit weggeweest was. Peet had avonddienst en was pas tegen half 12 thuis. Dus werd het wat later dan gepland, wat helemaal niet erg was!

Jeanet, Tino en Loreena

Skål!

Stoere mannen.
Woensdagochtend ben ik bij vriendin Petra op visite geweest, ook nu weer alsof ik nooit weggeweest ben. Woensdagavond kwamen broertje Marcel, Helena en Sheyla hun hondje Timmy ophalen, die bij mijn moeder had gelogeerd, terwijl zij op vakantie waren.
Loreena en Timmy

Loreena en Sheyla
Sheyla en Tino













Donderdag even niks op de planning. Dus besloten we om naar De Landerije in Roosendaal te rijden, het tuincentrum waar Francois werkt.

Bij De Landerije
Vrijdag zijn we naar Zwemparadijs De Roompot in Kamperland gereden. Daar kwamen Marcel, Helena en Sheyla ook naar toe en van 11 tot 4 uur hebben we daar lekker gezwommen en bijgekletst.

Loreena
Tino


Gespierde mannen in het zwembad

Loreena en Sheyla
Zaterdag is Loreena naar Breda geweest met vriendinnen Fuija en Alix.


En toen zat de 1e week vakantie er al weer op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten