Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

Gemengd koor Sneppen op 17 mei 2015

maandag 27 april 2015

Voorjaarsconcert

Vorige week ben ik de hele week ziek geweest, ik had een gezellig griepvirusje te pakken. Tja, stress is gewoon niet goed voor je immuunsysteem :-) Ik heb maandagavond nog een yogales gegeven in Vingelen, die niet bepaald mijn beste yogales was. Dinsdag heb ik de koorrepetitie afgezegd en ook de 60+ yoga in Tynset woensdagochtend ging niet door.

Gisteren was ik gelukkig voldoende opgeknapt om mee te kunnen doen aan het Voorjaarsconcert van Sneppen. We waren erg benieuwd of er toch wel mensen zouden komen, want er was veel te doen in de regio. Maar er kwamen toch 90 mensen opdraven, wat voor Vingelen dus best veel is! Alle koorleden hadden hun steentje bijgedragen door broodjes te maken en loterijcadeautjes en de avond werd een groot succes! Loreena was 1 van de dames die de aankondigingen tussendoor deed.



Vandaag kreeg Matjo bericht dat hij niet is aangenomen voor de baan in Elverum. Balen! Maar vorige week vertelde Loreena dat ze het niet erg zou vinden om op kamers (hybel) te gaan in het 2e schooljaar. Dit opent voor ons de weg om ons nu te oriënteren in heel Hedmark op een baan. We moeten wel in Hedmark blijven, zodat zowel Tino als Loreena op hun scholen kunnen blijven. Zouden we naar een andere provincie verhuizen, moeten ze van school af en dat is dus niet de bedoeling.

Vanwege Koningsdag hebben we ook de vlag uitgehangen vandaag en is Loreena in het oranje naar school gegaan:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten